1. W klanie władze pełni Rada Klanu. Jej decyzje są niepodważalne i bezdyskusyjne.
1. Głównymi celami rady są :
1.1 : Dbanie aby klan istniał na Arenie Warbanda. O jego dobre imię i status.
1.2 : Przyjmowanie nowych rekrutów i dopilnowania aby zostali odpowiednio przeszkoleni
1.3 : Organizowanie Treningów polegających na przygotowywaniu członków do starć z innymi klanami
1.4 : Rozwiązywanie problemów wewnątrz i poza klanowych, w razie potrzeby karanie winowajców
1:5 : Rozpatrywanie uwag i problemów Klanowiczów.
2. W klanie obowiązują zasady :
2.1 : Przestrzeganie Kultury wobec innych graczy i klanów (Szerzej w punkcie 5)
2.2 : Zakazuje się przeklinania na serwerach i obrażania innych graczy
2.3 : Członkowie klanu mają za obowiązek znać regulamin (nieznajomość regulaminu wcale cię od niego nie zwalnia)
2.4 : W klanie treningi będą podzielone na Obowiązkowe i Nieobowiązkowe reszta dalej
2.5 : Na treningi Obowiązkowe za zadanie ma stawiać się każdy Klanowicz, niewyjaśniona nieobecność będzie karana
2.6 : Treningi Nieobowiązkowe będą w celach relaksacyjnych i nie zawsze muszą być związane z podstawową wersją Wb.
2.7 : Każdy Mentor ma za zadanie przeprowadzać przynajmniej jeden trening w tygodniu ze swoim uczniem (więcej w punkcie 4)
3. System kar :
3.1 : W klanie obowiązuje system ostrzeżeń. 3 ostrzeżenia oznaczają zawieszenie Klanowicza na 7 dni aby mógł przemyśleć to i owo, przez ten czas delikwent gra z tagiem klanowym z małych liter. Nie przychodzi na TS oraz na spotkania klanowe.
3.2 : 4 ostrzeżenia oznaczają iż delikwent zostaje wydalony z klanu, w razie chęci powrotu musi poczekać miesiąc następnie jego podanie może zostać rozpatrzone.
3.3 : Ostrzeżenia przyznawane są za nieprzestrzeganie zasad panujących w klanie.
3.4 : Aby ostrzeżenie zostało zdjęte jeden z członków rady musi zauważyć ze dany Klanowicz się poprawił i nie sprawia więcej tego typu problemu lecz może to nastąpić dopiero po 3 tygodniach. Przez ten czas naturalnie ukarany musi pracować nad sobą.
4. System rekrutacji i mentorów :
4.1 : Do klanu przyjmuje się ogarniętych ludzi którzy nie sprawiają problemów
4.2 : Każdy z nowo przyjętych dostaje Mentora którego sam może sobie wybrać pod warunkiem że mentor się zgodzi.
4.3 : Nowy Klanowicz poddawany jest okresowi próbnemu w którym musi zostać przeszkolony. Okres próbny trwa 2 tygodnie i kończy się testem.
4.4 : Jeśli rekrut przejdzie test i zostanie przyjęty to przechodzi pasowanie na członka klanu.
5. Kultura czyli co i jak :
5.1 : Nie przeklinamy na serwerach w żadnym języku
5.2 : Po śmierci nie piszemy tekstów typu "WTF" i tym podobne
5.3 : Przestrzegamy zasad panujących na serwerach i zasad modów
5.4 : Nie kłócimy się z osobami na serwerach, jeśli ktoś pisze coś złego na nas robimy skrina i piszemy najwyżej "Miłego dnia"
5.5 : Nie zabijamy ludzi z naszej drużyny na serwerach
5.6 : Nie mścimy się na innych graczach, wnet ich olewamy
Napisał: Chidori, Opracował: Tajulek
Offline