1. W klanie władze pełni Rada Klanu. Jej decyzje są niepodważalne i bezdyskusyjne.
1. Głównymi celami rady są :
1.1 : Dbanie aby klan istniał na Arenie Warbanda. O jego dobre imię i status. 1.2 : Przyjmowanie nowych rekrutów i dopilnowania aby zostali odpowiednio przeszkoleni 1.3 : Organizowanie Treningów polegających na przygotowywaniu członków do starć z innymi klanami 1.4 : Rozwiązywanie problemów wewnątrz i poza klanowych, w razie potrzeby karanie winowajców 1:5 : Rozpatrywanie uwag i problemów Klanowiczów.
2. W klanie obowiązują zasady :
2.1 : Przestrzeganie Kultury wobec innych graczy i klanów (Szerzej w punkcie 5) 2.2 : Zakazuje się przeklinania na serwerach i obrażania innych graczy 2.3 : Członkowie klanu mają za obowiązek znać regulamin (nieznajomość regulaminu wcale cię od niego nie zwalnia) 2.4 : W klanie treningi będą podzielone na Obowiązkowe i Nieobowiązkowe reszta dalej 2.5 : Na treningi Obowiązkowe za zadanie ma stawiać się każdy Klanowicz, niewyjaśniona nieobecność będzie karana 2.6 : Treningi Nieobowiązkowe będą w celach relaksacyjnych i nie zawsze muszą być związane z podstawową wersją Wb. 2.7 : Każdy Mentor ma za zadanie przeprowadzać przynajmniej jeden trening w tygodniu ze swoim uczniem (więcej w punkcie 4)
3. System kar :
3.1 : W klanie obowiązuje system ostrzeżeń. 3 ostrzeżenia oznaczają zawieszenie Klanowicza na 7 dni aby mógł przemyśleć to i owo, przez ten czas delikwent gra z tagiem klanowym z małych liter. Nie przychodzi na TS oraz na spotkania klanowe. 3.2 : 4 ostrzeżenia oznaczają iż delikwent zostaje wydalony z klanu, w razie chęci powrotu musi poczekać miesiąc następnie jego podanie może zostać rozpatrzone. 3.3 : Ostrzeżenia przyznawane są za nieprzestrzeganie zasad panujących w klanie. 3.4 : Aby ostrzeżenie zostało zdjęte jeden z członków rady musi zauważyć ze dany Klanowicz się poprawił i nie sprawia więcej tego typu problemu lecz może to nastąpić dopiero po 3 tygodniach. Przez ten czas naturalnie ukarany musi pracować nad sobą.
4. System rekrutacji i mentorów :
4.1 : Do klanu przyjmuje się ogarniętych ludzi którzy nie sprawiają problemów 4.2 : Każdy z nowo przyjętych dostaje Mentora którego sam może sobie wybrać pod warunkiem że mentor się zgodzi. 4.3 : Nowy Klanowicz poddawany jest okresowi próbnemu w którym musi zostać przeszkolony. Okres próbny trwa 2 tygodnie i kończy się testem. 4.4 : Jeśli rekrut przejdzie test i zostanie przyjęty to przechodzi pasowanie na członka klanu.
5. Kultura czyli co i jak : 5.1 : Nie przeklinamy na serwerach w żadnym języku 5.2 : Po śmierci nie piszemy tekstów typu "WTF" i tym podobne 5.3 : Przestrzegamy zasad panujących na serwerach i zasad modów 5.4 : Nie kłócimy się z osobami na serwerach, jeśli ktoś pisze coś złego na nas robimy skrina i piszemy najwyżej "Miłego dnia" 5.5 : Nie zabijamy ludzi z naszej drużyny na serwerach 5.6 : Nie mścimy się na innych graczach, wnet ich olewamy
Napisał: Chidori, Opracował: Tajulek
|